Je hebt een voetstapje van Dahinda gevonden! Om van het ene naar het andere gebied te lopen klik je op alle tussenliggende voetstapjes en voer je de bijbehorende opdrachten uit. Zo kom je steeds een stukje verder!

Speluitleg: Steen, papier, schaar

Doel:

Springend bij de tegenpartij uitkomen.

Uitleg:

Verdeel het nest in twee teams. Teken of leg tussen de twee teams ongeveer 15 cirkels of hoepels. Zodra het startsein wordt gegeven mag de eerste welp in de rij bij elk team springend naar de overkant van cirkel naar cirkel (met beiden benen tegen elkaar aan). Als de springende twee welpen elkaar tegen komen, spelen zij steen, papier, schaar. De winnende welp mag doorspringen. De verliezende welp stapt uit de cirkel/hoepel en de eerst volgende in de rij mag starten met springen. Bij een gelijk spel, spelen de welpen opnieuw steen, papier, schaar, totdat er een winnaar uit komt. Het spel eindigt als één van de teams het andere team bereikt. 

Benodigdheden:

– Stoepkrijt of ongeveer 15 hoepels.